fbpx

Mit szervezzünk ki? - IT outsoursing

 Hírek / Hírek / Mit szervezzünk ki? - IT outsoursing

Legújabb bejegyzéseink

Mit szervezzünk ki? - IT outsoursing

A kiszervezés (outsourcing) az elmúlt évek egyik sokat hangoztatott, de keveset magyarázott üzletvezetési fogalma. 


 

Persze, azt értjük belőle, hogy valamivel nem nekünk kell foglalkozni a cég számos teendője közül, és több időnk marad a kulcstevékenységekre. De mit csinál az, akinek kiadunk egy adott területet?

 

IT és telekommunikáció

A cég informatikai rendszerének karbantartása, fejlesztése, valamint a felhasználóknál jelentkező informatikai jellegű problémák megoldása jelentős terhet jelenthet. A napi szintű és stratégiai jellegű feladatok ellátását a belső embernél hatékonyabban is megoldhatja egy erre szakosodott cég.

Az IT-outsourcing-szolgáltatás keretében a választott cég
● üzemelteti az informatikai és telekommunikációs infrastruktúrát (szervereket, munkaállomásokat, telefonközpontokat stb.),
● gondoskodik a megfelelő informatikai biztonságról,
● mentési és archiválási szolgáltatásokat nyújt, szerződésben vállalt magas szinten garantálja a céges adatok biztonságát,
● mindig a legfrissebb szinten tartja az alkalmazásokat, követi az új verziókat,
● megoldja az akut problémákat, nincs szabadság vagy betegség miatt szünetelő szolgáltatás,
● az egyes feladatokra jutó költségeket pontosan méri, így átláthatóvá teszi a rendszert,
● minden projektről pontos dokumentációt készít.

 

Üzleti folyamatok

Az üzleti folyamat outsourcing (Business Process Outsourcing, BPO) esetében néhány szervezet arra fókuszál, hogy specifikus funkciókat javítson, például a beszerzést vagy a HR-t. De sokan kombinált megoldást választanak, számos funkciót egyidejűleg kiszervezve egyetlen szolgáltatóhoz, ami lehetőségeket jelent a teljesítmény további javítására, hisz a részterületekkel profik foglalkoznak, a cég szempontjából viszont minden egy kézben van, így egyszerűbb.

A szolgáltató vállalja
● a pénzügyi tervezést,
● a vevői, szállítói számlák, pénztár, készlet és eszközök karbantartását,
● az alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladatok – bérszámfejtés és emberi erőforrás-szolgáltatások – ellátását,
● számviteli és vezetői jelentések készítését,
● az adóbevallások elkészítését,
● igény esetén akár az igazgató helyettesítését.

 

Amennyiben a fenti témában kérdései lennének kérem keressen fel bennünket elérhetőségeink egyikén

ICT Európa Network Kft

Mobil: +36-30-588-1322

Tel: +36-1-33-44-279

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

if facebook 317746
Twitter
if linkedin 317735

Kövessen minket Facebook-on, Twitter-en és LinkedIn-en is!

  • ICT Legal logo
  •   1117 Budapest,
        Fehérvári út 50-52.
        (Dexagon Irodaház 3. em.)
  •   +36-1-33-44-279
  •   +36-1-29-90-474
  • info@icteuropa.hu

Magunkról



Irodánk és az ICT cégcsoport közös célja, hogy a pénzügyi-, adó-, munkaügyi-, és egyéb jogi tanácsadási szolgáltatások integrációjával komplex, összehangolt és professzionális tanácsadást és képviseletet biztosítson az ügyfelek részére. Az együttműködés keretében rendelkezésére állunk az ICT számviteli-, adózási-, humán-erőforrás tanácsadói kapacitása, amely lehetőséget biztosít arra, hogy irodánk és munkavállalóink kizárólag az érdemi jogi munkára tudjanak összpontosítani, ezzel is hozzájárulva a professzionális, mindenre kiterjedő jogi szolgáltatáshoz.